Efterdyningar

När man riktigt längtar efter sängen är det som att dottern känner det på sig och lever rövare extra länge på kvällen. Jag var så otroligt trött igår efter mötet, jobbet och luciafirande på förskolan att jag hade kunnat somna ståendes. Istället blev det hålligång fram till kl 21:30. Då somnade samtliga familjemedlemmar i soffan.

Idag känner jag mig fullkomligt dränerad på energi. Har sovit av och till på soffan sen jag klev upp. Det är en märklig känsla som jag inte kan vänja mig vid. Jag har inget val annat än att acceptera att det är så här det är just nu. Jag kan inte skynda på processen genom att önska mig frisk. Men det är likväl en märklig känsla. Imorgon ska jag tillbaka till jobbet en stund och har inte planerat in något mer på hela dagen. Det får räcka så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0