Energilös

Efter några förhållandevis aktiva dagar i kombination med en febrig dotter är jag totalt energilös. Har haft besök av mina föräldrar vilket alltid är trevligt men det hade vart klart mycket roligare om dottern varit frisk och kunnat gå på utflykter med mormor och morfar. Trött mamma och mammig dotter är en dålig kombo. Vi har tittat otroligt mycket dålig TV, pusslat, ritat, pärlat, klistrat och lekt med playdough tills krafterna rann ut i sanden. Mina alltså. Dottern har hålllit låda trots närmare 39 graders feber. Idag har jag legat i sängen mest hela dagen medan min mamma har roat barnet, tack och lov. Som om det inte räckte med att jag känner mig som en urvriden disktrasa så har jag fått nån låsning i nacken som gör ont som bara den och göra mig illamåande. Men snart kommer maken hem och ordnar lite mat till oss. Ska försöka att inte gnälla så rackarns mycket. Återkommer när krafterna återvänder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0