Saker man ser under en promenad

Jag försöker hitta sätt att lära mig att våga stanna kvar i min ångest när den kommer. Ibland går det bra och andra gånger går det mindre bra. Men det går hela tiden bättre. Jag hittar nya sätt att klara detta. Under en period har jag tränat på att tänka på annat än själva ångesten - hur mina vantar känns mot handen, hur de ser ut, vad de är gjorda av för material eller hur löven ser ut mellan mina fingrar. Ja nåt sånt. Härom dagen gick jag fredligt ner mot Vinterviken och tittade på de numera ganska få färgglada löven omkring mig när min blick fastnade vid en särdeles sällsynt buske. På håll såg det ut som att någon slängt en massa skräp i den. När jag kom närmare såg jag att det förvisso inte var något som naturen själv klarar att bryta ner den närmsta tiden men likväl fick det mig att dra på munnen. Vad sägs?


Kommentarer
Postat av: Foto, design, vardag - 16 år och mamma

Ja, men då vet man vart man ska gå om man behöver nappar, haha :)

Nej men det är en väldigt bra blogg du har här du hamnar nog bland favoriterna!



Förresten, du skulle inte vara intresserad av en ny, personlig bloggdesign? Just nu tar jag endast 50-100kr för en design och alla pengarna går till min sons sparkonto. :)

2011-11-09 @ 22:03:36
URL: http://justababy.blogg.se/
Postat av: Manamanama

Tack, vad roligt att höra!

Jag återkommer om eventuell hjälp med bloggdesign :)

2011-11-09 @ 22:21:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0