Finns det fler hundar i Norrland?

Jag bara undrar. På flera ställen runt omkring i den norrländska staden har jag hittat stora papperskorgar för hundskit. Hemma på min gata i stan finns inte en enda. Det finns inte en enda hundskitkorg i hela min stadsdel så vitt jag vet. Det kanske är förklaringen till varför jag dagligen måste hindra dottern från att äta inte bara gul utan även brun snö. Så min slutsats är att det uppenbarligen är otroligt många fler hundar i norr än i Stockholm.
 


En rejäl skittunna!


Kommentarer
Postat av: Kliar och sticks

Hade vi tagit en utflykt till vårt gamla område, så kunde du ha fått se att tunnorna är alldeles för osynliga för många hundägare. Jag blir galen, hysterisk och vansinnig när jag måste gå där med barnen och vi får kryssa mellan skithögar som ligger MITT PÅ gångbanan. För att inte tala om kanterna. Så jävla äckligt!!! Det slutar med att jag vrålar "aaaaaktaaa bajseeeeeet!!!" hela tiden och blir bajshitler och sliter barnen i kläderna för att undvika högarna.

2012-02-07 @ 08:00:04
URL: http://kliarochsticks.blogg.se/
Postat av: Manamanama

Hahaha det där med bajshitler låter bekant!

2012-02-07 @ 19:53:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0