Tunnelbanebyxor

Jag är inte särskilt rädd för bakterier. Inte mer än vad som anses normalt i alla fall. Men det finns en sak jag har väldigt svårt för och det är bakterier som hämtas direkt från tunnelbanan och in till min säng. Jag blir vansinnig om min man busar med dottern i sängen efter att ha kommit hem från jobbet, utan att han bytt byxor först. Att samma byxor som suttit på en väldans massa skit (ibland bokstavligt talat) i tunnelbanan rullar runt på min sida av sängen ger mig nästan kväljningar. Så äckligt tycker jag att det är. Min man tycker att jag är skitlöjlig.

Fram tills för några månader sen trodde jag att jag var rätt ensam om min känsla för tunnelbanebyxor. Men så började jag prata med en kollega vars sambo tydligen har samma tankar som mig i det här. Och jag blev så glad. Är man två om det är det nämligen helt normalt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0