Jag är bränd, inte vidbränd

Jag hade ett intressant samtal med min läkare idag. Nu när jag mår så pass mycket bättre har vi gått tillbaka och jämfört mitt mående nu mot för hur det såg ut för ett halvår sedan. Vi diskuterade vad som hänt, behandlingen och hur jag mår idag. Vi pratade också om hur annorlunda det hade kunnat gå om jag inte fått borrelia. Min läkare har sett en och annan patient med stressrelaterade sjukdomar och konstaterade till slut att "Du är bränd. Inte vidbränd!". Och det låter ju onekligen bra.

Kommentarer
Postat av: sticks och kliar

Det är positivt när man bakar fröknäcke också. Bränt är gott, vidbränt inte så värst.

2012-01-19 @ 20:24:47
URL: http://kliarochsticks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0