Plötslig energi

En våg av kreativitet sköljde över mig när jag satt i soffan tidigare ikväll. Bristen på kreativa aktiviteter var påtaglig så jag gick loss på dotterns overall. Knapparna längst ner på benen som håller fast de där remmarna som i sin tur gör så att byxbenen inte hasar upp över skorna har lossnat för länge sen. Typ efter en veckas användning. Men nu sitter de där de ska och jag är nöjd.

Eftersom jag fortfarande hade lite energi kvar gick jag vidare till köket där elementet fick ett välbehövligt lager färg. Nu ser det riktigt bra ut. Vitt, rent utav. Men sen tog orken slut. Jag hoppas återfå den imorgon, lagom tills att det är dags att åka till jobbet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0